multimedie

Friday, September 30, 2005

Umdervisning på seminariet den 29/09/05.

Jeg føler, at jeg tager mere afklaret hjem denne gang med hensyn til opgaverne. Det har været en god hjælp, at få besvaret de spørgesmål jeg havde med. Ligeledes har jeg fået hjælp til at ændre den gamle blog, hvilket jeg føler som en lettelse.
Jeg glæder mig til at komme hjem og få startet på de stillede opgaver, samt ser jeg frem til at kunne løse dem. Denne gang vil jeg læse det literatur, som vi har fået udleveret og følge temaarket nr. 2 mere korrekt, og ikke se så meget på hvad de andre har nået.

1 Comments:

Blogger lis faurholt said...

Hvor er det dog dejligt, når man har studerende, der følger ens råd ;)
Som sagt, tror jeg, det denne gang er vigtigt at 'tage tilløb'. Der er også denne gang meget nyt, men der er logik og en rød tråd i det, hvis du lige trækker vejret et par gange, før du kaster sig ud i det *S*

Men husk også at kikke i bakspejlet og tænk på, hvor du kom fra - det er da en ganske fed fornemmelse sådan 'bare lige at gå hjem og lave en blog', ikk´'? Jeg tror ikke, du havde drømt om, at du skulle være her allerede nu - en måned efter, at du startede, vel?

11:41 AM  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!