multimedie

Tuesday, October 04, 2005

Den 04/10/05.

Jeg er nu noget til det sted i multimedie, at nu oplever jeg, at det er mig der er med til at bestemme, hvad jeg arbejder med, og det er fedt. Det er selvfølgelig, at det skal forståes på den måde, at rækkefølgen jeg læser og arbejder i er mit eget valg.
Det er ud fra den følelse, at nu føler jeg ,at jeg er med og ikke halser derud af. Jeg har prøvet at mærke kaoset, men det har været sundt at opleve, for når jeg ser tilbage igennem årene, har jeg følt at være i front med jobbet m.m.
Det jeg lige nu er igang med er, at se på literaturen og så få det vi lærte i temaark 1 ( eller burde have lært), at få det med inden jeg forsøger at rykke videre.
Jeg finder det spændende at se andres blogger, og jeg skal være opmærksom på at tiden ikke smutter, for det- der er på af opgaver i denne måned - skal jo gerne med.
Det er dejligt at føle og opleve, at jeg har flyttet mig i min brug af computeren, og det har helt klart forbedret min betjening af cumputeren i de andre fag, hvilket giver mig en tilfredsstillelse.
Til sidst idag så er det nogle kanon gode medstuderende, jeg har også i multimedie, (selvfølgelig som tidligere nævnt også utrolige gode undervisere, der går op i deres studerende samt at de får tilegnet sig viden).
det er mine tanker inden literaruren kalder.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!