multimedie

Thursday, October 06, 2005

Den 06.10.05.

Jeg har de sidste par dage fået taget nogle billeder, som jeg vil bruge til de første af opgaverne i denne periode.
Så er jeg blevet utrolig overrasket over de muligheder, der er med blogger.Jeg har brugt en del tid på at være inde på de adresser på obligatorisk literatur, jeg har været langt omkring. Der er mange muligheder for brug af mediet, samt så synes jeg, at det er utrolige spændende med de forskellige udtryksformer.Jeg faldt hel i staver over, at jeg ville ønske de muligheder med mediet også havde været der, da jeg var 12 år, på det tidspunkt var det helt hot at have en transsistorradio.
Der er også blevet læst og fulgt med i sofahjørnet, hvilket jeg føler er nødvendigt og brugbart. Selvom jeg ikke lige har indlæg selv i de par dage, så er det jo også sådan ,at ved at følge med er jeg med i en proces sammen med mine medstuderende, og det finder jeg også kan give mig noget.
Jeg har været inde i min template og lave andres blog for at prøve at arbejde med template igen, og så har jeg sørget for, at det vi have på tema arket nr. 1 sidder fast, for jeg vil gerne kunne bruge dette medie ,når jeg også er færdig med grenvalg. Der er så mange muligheder, og når jeg i den nærmeste fremtid skal ud og virke i en institution, så vil jeg ikke stå fremmed - overfor brug af og muligheder - med en computer.
Der er sat mange tanker i sving her i hjemmet, og noget af det har også været, at det er fantastisk at man kan i f.eks Flickr kan følger andres liv og muligheder. Her tænker jeg også ud over grenvalg, men stort set fra hele verden. Der er heldigvis sket en stor udvikling siden Hr. lærer Andersen iført slipover stod med pegepinden ved det nedrullede gulnede landkort og fortalte om livet rundt omkring ude i verden.
Nå tilbage til nutiden og glæden ved at se nogle af mulighederne ,så nu vil jeg snart til at prøve at lægge billeder ind.

2 Comments:

Blogger Helen said...

Hej Karin

....Bare lige for at fortælle dig, at jeg har været på "besøg" og med interesse læst, det du har skrevet.

MH
Helen

6:46 AM  
Blogger asterix915 said...

Hejsa Karin

Sikke mange tanker du har i dit hoved. Det er rart at vores verden sådan kan udvide sig.

Hilsen
Lone

9:26 AM  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!