multimedie

Sunday, February 19, 2006

Vild med mine blogs.

Jeg har også gjort mig nogle overvejelser omkring brug af Bloggerne, og var for starten bevidst omkring at sørge for de billeder, jeg anvender er nogle ,jeg selv har taget. De personer, der er der på, har givet tilladelse. I starten kom jeg kun neutrale billeder uden personer ind på Flicker, men blev lidt mere "modig", da jeg så hvad nogle medstuderende havde valgt at tage med.De muser billeder jeg har lavet af en papirmus fra et dameblad, har jeg fået redaktørens tilladelse på skrift til at må bruge i forbindelsen med opgaverne og at jeg ikke anvende dem kommerciel, hvilket jeg heller ikke ønsker.
Jeg kan godt få lidt "ondt i maven", ved tanken omkring det jeg anvender, om det er inden for det anvendelige for andre, men er så nået til den konklusion, at jeg skriver i og sætter billeder i bloggerne for min egen skyld, og finder andre det ikke interessant, så kan jeg kun sige, at formålet er, at bloggen er for mig og mit studie.
Det er for mig stadigvæk meget spændende, og jeg er så glad for, at jeg har haft multimedie som grenvalgsfag, hvilket jeg stærkt kan anbefale andre studerende at vælge.

3 Comments:

Blogger lilian said...

Hej Karin
I er godt nok ferme til det her - hvor lang tid tog det lige førend I havde styr på det?
Hvor mange blokke har du egentlig, og om det lige er her, jeg skal lægge en lille hilsen til dig - ved jeg ikke!
En imponeret hilsen fra Lilian

1:57 AM  
Blogger mrskarin913 said...

Hej Lilian.

Tak for din hilsen. Det er dejligt at høre fra dig,jeg har brugt mange timer på multimedie, fordi det fangede min interesse.(Mange flere end der er sat af til studiet).
Når det så er sagt, så startede vi med at oprette flickr, og jeg ville gerne havde haft en begyndelse, hvor vi billedigt fik vist, hvad vi skulle igang med.
Det har i fået, og det er jo godt.
det var meget nyt for mig, og i form af mange timer behersker jeg det fornuftigt, og kan bruge det i en stilling som pædagog. Det er det, der er målet, at turde anvende det og med brugere. Det er jeg ikke i tvivl, og det giver en tilfredsstillelse.
MVH Karin.

4:30 AM  
Blogger lis faurholt said...

Herligt med lidt reklame, takker mange gange :)
Men det er altså også guld værd for de nye studerende at have jer at blive inspireret af! Tænk hvis I, vore forsøgskaniner ;) havde haft nogen at kikke på sidste år, det ville vel nok have været rart, ikke? Jo flere, vi bliver, jo sjovere bliver det!

4:53 PM  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!