multimedie

Monday, October 17, 2005

Den 17/10/05 lidt om animationer.

Jeg har set lidt på, hvad andre mener om animationer, og så er jeg nået frem til, at for mig er det vigtigst, hvad jeg synes er en god animation. Jeg har læst, at den teknologiske udvikling har betydet, at animation er blevet meget billigere at lave, og det er jo faktisk vidunderligt, for så bliver der sikkert også fremstillet mere. I dag er det ofte lysten, der driver de folk, der har med animation at gøre, og jeg ved, at der er mulighed for, at uddanne sig på Filmskolen, hvor der er en animationslinje, så der skal nok komme mere derfra.
http://www.ekkofilm.dk/temaer.asp?table=temanummer&id=23

http://www.boernekultur.dk/index.aspx?id=42A502A7-C0DF-4040-8EC3-045584CC8AB6

Der er mange børn, som er tiltrukket af animation, og jeg tro, at det er fordi, der er meget fantasi i animation, samt ofte lidt af et eventyr i de sjove animationer. Alt kan ske i animationer, og det gør dem spændende. Jeg kan godt se muligheden med animationer, for man kan f.eks. tage en stol og gøre den levende, og på den måde sørge for, at stolen udtrykker følelser, og det plejer ”døde ting” jo ikke at kunne. Med animation er der nye muligheder for at udtrykke sig.

http://www.elmundo.es/goomer/

Jeg får helt lyst til at få lavet nogle animationer, og det skal som nok også komme.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!