multimedie

Monday, October 31, 2005

Her er lidt leg med kastanier.

Image hosted by Photobucket.com
Her er lidt af efteråret bragt ind på min blog, det er kultur fra mig.

Jeg har tidligere i min blog skrevet om børns leg med kastanier igennem min families generationer, og på Helles Flickr har jeg set på et billed, at hendes datter har fået en pengegave til fødselsdagen afleveret med kastanie.
Her har et barn lavet et dyr, hvor kastanien og pengene samt tændstikker var det anvendte materiale.
Så jeg synes det kommer under kultur af børn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!