multimedie

Thursday, October 27, 2005

Ny animation til at vedlægge opgave 2.


Efter at søgt hjælp hos min medstuderende Dorte vedrørende billedstørrelse, har jeg valgt at sende en ny animation fra opgave 2 ind på min blog.
Det er dejligt, at kunne udveksle erfaring hos mine medstuderende ,og så derved at få hjælp til at komme videre. Jeg har brugt lang tid til at prøve de forskellige størrelser af , og var alligevel ikke tilfreds, så ser jeg denne størrelse hos Dorte, som jeg kunne tænke mig,ja så er det dejligt med noget vidensdeling.


Her er Millemus i klare farver.

Millemus har lige hvilet sig i hendes seng, nu tager hun tøj på, samt spiser morgenmad.

Derefter går Millemus ud for at lege.

Her er min gule skovl og min røde spand, pas på der kommer en og nej to bolde hen til Millemus.

det er en blå snegl Millemus for nu.

Derefter kommer Millemusses bedste ost.

Her flyver min flyvemaskine ind til mig.

Min bedste ven kommer her, siger Millemus det er min bamse "Bimse", og til sidst triller der en bold mere hen til mig.

1 Comments:

Blogger mrskarin913 said...

Jeg har i dag den 16 november vist tre dagplejebørn på 1½ år min muse animation, og den kunne fange dem. Jeg fortalte om de ting, der kom ind i billedet, og derefter viste jeg dem papirmodellen af mMllemus, og derved kunne de pege, og finde de samme effekter, som var på computerens billed.
Jeg kan mærke, at selv så små børn ,kender en computer og det er jo skønt.
Karin.

1:44 AM  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!