multimedie

Sunday, November 20, 2005

Antal billeder i Babarose.

Jeg har i dag ændret nogle af mine animationer, i håb om at jeg kunne få lidt gang i dem på min multimedie blog.

Samtidlig jeg har erfaret, at selv om jeg synes at anvende samme fremgangsmåde, falder størrelsen af billederne på bloggen forskelligt ud.

Større antal billeder i Babarose, giver mindre størrelse på animationen på bloggen.

De to animationer- som jeg ikke før har fået til at virke på bloggen - har jeg i dag sendt en tur i Photobucket, og ad den vej fået dem til at virke på min blog.

Jeg har det godt med, at jeg har fået de sidste to animationer igang på min blog, det er jo ligesom det, der er formålet i at sende animationer ind på min blog. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!