multimedie

Thursday, November 10, 2005

Kastanie collage.



Jeg har idag fået købt og installeret Adobe photoshop på min computer, og skulle lige lege lidt.

Her har jeg leget lidt med mine kastanie billeder,som jeg har forvrænget lidt og givet en bølge. Derefter har jeg, kopieret min giraf ind i det forvrængede billed, og bevidst har jeg beholdt giraffen i klar, da fokuset på min collage skal rettes mod denne giraf med den skæve hale.

Jeg har stor lyst til at prøve noget af alle de andre muligheder, der er med collage, og så snart jeg har lidt mere tid, vender jeg tilbage.

4 Comments:

Blogger Helen said...

Hej Karin

Godt gået:)
VH
Helen

2:08 AM  
Blogger mrskarin913 said...

Hej Helen.
Tak for din dejlige hilsen, det er skønt, når der er kommentar i ens blog.

Det er vildt spændende, det er lige før, at ens arbejde tager for meget af ens fritid:) Jeg har bare sådan mod på at prøve nogle af de andre muligheder der er i de forskellige programmer.

Jeg har i denne collage ladet mig inspirer fra din blog.

MVH Karin.

2:52 AM  
Blogger asterix915 said...

Hej Karin

Godt gået, det tog du ikke lang tid om, fra i går til i dag :-).

Tænk jeg skulle bare have spurgt dig, så havde jeg ikke siddet i flere dage, og hevet mig i håret, så jeg næsten er skaldet nu *lol*

Hilsen
Lone

6:21 AM  
Blogger dortesophie said...

Hej karin

Hvor er det blevet nogle flotte billeder du har lavet.

Det mørke billed med skibet synes jeg især er blevet rigtig godt

Mange hilsner

Dorte

12:47 PM  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!