multimedie

Friday, November 25, 2005

Den 25/11/05 Opgaven med lyd har flyttet min viden meget.

Jeg har igennem nogle dage arbejdet meget med denne opgave, og i denne periode har jeg prøvet mig selv af på mange måder, uden at jeg har valgt det bevidst.Når jeg ser tilbage på den proces, der har været igennem denne opgave, kan jeg udlede, at jeg er meget tålmodig og udholdende.
For der gik lang tid, og en del arbejde inden jeg kom ind i Audacity. Da jeg har erfaret fra de tidligere temaark, at det er en stor fordel, at bruge tid på at sætte sig ordentlig og grundig ind i opgaven, og den literatur m.m. der hører til opgaven, så er det nemmere. Temaarket er skrevet let forståelige ,og der er mange gode link.
Når der eventuelt opstår problemer, er det for mig ofte, den måde jeg opfatter hvordan opgaven er, men i det tilfælde kunne jeg ikke få downlodet midt i audacity. Så vil jeg lige fremhæve muligheden for at fåvejledning, den er hurtig. Jeg ville så gerne selv have kunnet lave opgaven, og så sendt den på bloggen, men det går ikke altid, som man ønsker, for denne opgave endte med, at min læringsproces måtte en tur rundt om nogle hjælpende hænder, der bistod med råd og dåd.Tak for dtte.
Jeg erkendte, at jeg ikke kunne komme videre med Audicity og søgte hjælp i sofahjørnet, som er et forum, hvor der er mulighed for at få vejledning.
Manualbasen har været, og er det stadigvæk dejligt at søge hjælp i, for der står meget godt og det er bestemt let forståeligt.
Jeg valgt dette lille vers af en ukendt forfatter og har lavet lidt ekstra lyde på, det er ikke så perfekt som jeg gerne ville lave dette men jeg har talt ind sat effekter på og haft det sjovt med det, og jeg er også blevet lidt mere ydmyg, overfor film verden og musikbrancen, for der må virkeligt bruges en del lyd og ikke mindst tiden jeg har fået stor "respekt", så på den måde har opgaven ændret min viden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!