multimedie

Tuesday, November 22, 2005

Hilsner til alle. 2005.


Kære Multimediegrenvalg efterår 2005.

I ønskes alle held og lykke i multimedie, lørdag den 3. december 2005.

Vi har alle brugt dejlige gode timer på dette fag, så de bedste hilsner fra mig.

Karin.





Jeg har i aftes brugt mindst et par timer på at ville sende jer en hilsen med et postkort på min blog.
Lone har på Asterix bloggen lavet et dejligt kort med en hilsen til os , og jeg tænkte, det er smart, det må jeg prøve.
På Lises blog havde jeg seet et link til delivr og beskrivelsen af hvordan jeg lavede disse kort forklaret tydeligt og altsammen så godt , men jeg troede at jeg kunne sende til min blogadresse og på den måde sende jer alle en hilsen.
Jeg ville ikke i seng før, det var udført; men over midnat måtte jeg kaste håndklædet i ringen, og skrive til Sofahjørnet og høre hvad jeg manglede for at sende til min blog.
Svaret var her til morgen. postkortene er ikke beregnet til at lægge i en blog, men til at sende til en mailadresse.
Dette billed jeg har på mit kort til jer, har jeg sendt i bloggen på normal måde, men hilsen og tanken er den samme.

2 Comments:

Blogger dortesophie said...

Hej Karin

men det er også en fin hilsen du har fået sendt os.

Jeg "snød" jo og lavede et postkort på Delivr. og da jeg kom dertil hvor man kan sende kortet kopierede jeg det via højreklip med musen, lagde det på min computer og oploaded' det som et billed til min blog - via photobucket.

Vi ses snart

Mange hilsner
Dorte

4:07 AM  
Blogger mrskarin913 said...

Hej Dorte.

Tak for din hilsen, jeg vil prøve at lave et på et tidspunkt efter din anvisning. Jeg har jo før haft glæde ved at følge dine råd tak for hjælpen .
MVH Karin.

4:04 AM  

Post a Comment

<< Home

The WeatherPixie
Free Website Counters
bun and thigh max
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from mrskarin913. Make your own badge here.
www.flickr.com
mrskarin913's photos More of mrskarin913's photos
adopt your own virtual pet!